דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה צריך לדעת לגבי הובלות קטנות? 

מאת    [ 27/07/2014 ]

מילים במאמר: 400   [ נצפה 1596 פעמים ]

אתם עומדים לעבור דירה ומתחילים לחפש חברת הובלות, הרשת מוצפת במומחי הובלה שונים שמציעים לכם מחירי הובלה שחוצים את רף אלף השקלים כשאתם מבקשים להוביל רק סלון ומקרר קטן. קרוב לוודאי שאתם לא זקוקים לחברת הובלות יקרה עם צוות עובדים אלא לחברת הובלות קטנות.אבל רגע, מה זה בעצם אומר? 

הובלות קטנות הן הובלות אשר כוללות מספר קטן יחסית של פריטים. לרוב, הובלות קטנות הן, למשל, העברות של דירות סטודנטים, העברות של מספר פריטי ריהוט בלבד, וכן הלאה.

כאשר יש צורך בהובלות קטנות, חשוב לבחור במוביל אשר עוסק בתחום של הובלות קטנות דווקא, ולא בחברות הובלה גדולות, אשר מובילות דירות שלמות וכמויות גדולות של סחורה. הובלות קטנות צריכות להיות מותאמות לצרכים שלכם, הן מבחינת כמות הפריטים שניתן להעביר והן מבחינת המחיר. כדאי מאד לקבל המלצות על מובילים, על מנת לבחור במוביל אמין, אחראי ובעל מחירים משתלמים.

מה חשוב לבדוק בנוגע להובלות קטנות?

כאשר ניגשים לבחור חברה להובלות קטנות, חשוב לשים לב למספר נושאים אשר עשויים להיות משמעותיים מאד בכל העברה, ובפרט בהובלות קטנות. הנה כמה נקודות חשובות שכדאי שתבררו בטרם תזמינו מוביל:

 ביטוח – אף על פי שמדובר בהובלות קטנות ולא בהובלה גדולה, סביר להניח שהחפצים שאותם אתם מעוניינים להוביל יקרים לליבכם, ולרוב גם יקרים באופן מעשי, ובעלי ערך כספי גבוה. לכן, אתם צריכים לדאוג שההובלה תיעשה בצורה שלא תפגע ברהיטים ובפריטים האחרים שאתם מעבירים, ושהסחורה כולה תגיע ליעדה בשלום. לכן, מומלץ לבדוק שלחברת ההובלות ישנו ביטוח, אשר מבטח אתכם מפני אובדן או נזק של חפצים. חברה שמציעה ביטוח על ההעברה היא כנראה חברה אמינה, אשר תדאג להעביר את החפצים שלכם בצורה הבטוחה ביותר.

 אריזה – גם הובלות קטנות יש לארוז היטב לפני ההעברה. ישנם אנשים רבים שמתקשים במלאכת האריזה, ולכן חברות הובלה רבות מעניקות שירות אריזה, שמתבצע בדרך כלל יום לפני ההעברה עצמה. ודאו מראש עם החברה שאתם מזמינים מציעה שירות כזה, והאם החברה דואגת גם לארגזים ולמוצרים נלווים לאריזה.

פירוק והרכבה של רהיטים – אם אתם מעבירים רהיטים, סביר להניח שתצטרכו לפרק אותם, על מנת שניתן יהיה להוביל אותם בבטחה ליעד. ודאו שחברת ההובלה מציעה את השירות של פירוק והרכבה של רהיטים, על מנת שלא תגלו ברגע האמת שאין לכם אפשרות להוביל את הארון, המיטה או המקרר שלכם.

לסיכום - לא תמיד חייב להיפרד מאלפי שקלים אשר רוצים להעביר כמה פריטים בודדים לדירה חדשה או מרוהטת. כל מה שצריך לעשות הוא פשוט לפנות לחברת הובלות קטנות שתסייע לכם לעבור את התהליך במהירות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב